Avustuksen ja apurahan hakeminen

Verkkopalvelu

Kaikki avustukseen tai apurahaan liittyvä viestintä säätiön ja hakijan välillä tapahtuu verkkopalvelussa; avustuksen ja apurahan hakeminen, hakemuksen muokkaaminen, hakemustäydennyksen ja lisäselvityksen pyytäminen sekä niihin vastaaminen, päätöksestä ilmoittaminen, käyttöselvityksen antaminen ja tarvittaessa myönnetyn avustuksen tai apurahan käyttötarkoituksen muuttamisluvan hakeminen ja siihen vastaaminen. Ilmoitus verkkopalveluun lisätystä viestistä lähetetään hakijan sähköpostiosoitteeseen.

Avustuksen ja apurahan hakija rekisteröityy verkkopalvelun käyttäjäksi sähköpostiosoitteella. Rekisteröitymisen jälkeen verkkopalvelusta toimitetaan kyseiseen sähköpostiosoitteeseen käyttäjätunnus ja salasana, joilla hakija kirjautuu palvelun käyttäjäksi. Palvelussa on käytössä salasanan palautustoiminto unohtuneelle salasanalle.

Rekisteröidyttyään avustuksen tai apurahan hakijaksi, hakija suostuu samalla henkilötietojensa käsittelyyn säätiön tietosuojaselosteessa kuvatulla tavalla.

Linkki hakemusten verkkopalveluun julkaistaan tällä sivulla ennen haun alkua.

VERKKOPALVELUUN

Hakuaika on vuosittain
1. – 30.9.

Hakemus tehdään säätiön verkkopalvelussa.

Verkkopalveluun

Webdesign by Codeart © 2020