Avustuksen ja apurahan hakeminen

Verkkopalvelu

Kaikki avustukseen tai apurahaan liittyvä viestintä säätiön ja hakemuksen tekijän välillä tapahtuu verkkopalvelussa:

  • avustuksen ja apurahan hakeminen
  • hakemustäydennyksen ja/tai lisäselvityksen pyytäminen ja niihin vastaaminen
  • päätöksestä ilmoittaminen
  • myönteiseen päätökseen liittyvien vastaanottotietojen ilmoittaminen
  • mahdollisen päätösehdon täyttymisestä ilmoittaminen
  • myönnetyn avustuksen tai apurahan käyttöajan ja/tai -tarkoituksen muuttamiseen tarvittavan luvan hakeminen ja siihen vastaaminen.

Ilmoitus verkkopalveluun lisätystä viestistä lähetetään hakemuksen tekijän sähköpostiosoitteeseen.

Hakemuksen tekijä rekisteröityy verkkopalvelun käyttäjäksi sähköpostiosoitteella. Rekisteröitymisessä järjestelmä lähettää uudelle käyttäjälle sähköpostiin käyttäjätunnuksen aktivointilinkin, jota klikattuaan käyttäjä määrittää käyttäjätililleen salasanan. Palvelussa on käytössä salasanan palautustoiminto unohtuneelle salasanalle. Hakemusten siirto käyttäjältä toiselle on tarvittaessa mahdollista ja sitä edellytetään, jos yhdistyksessä asianhoitaja vaihtuu tai alaikäisestä tulee täysi-ikäinen.

Rekisteröidyttyään hakemusjärjestelmän käyttäjäksi, suostuu käyttäjä samalla henkilötietojensa käsittelyyn säätiön tietosuojaselosteessa kuvatulla tavalla.

VERKKOPALVELUUN

Hakuaika on vuosittain
1. – 30.9.

Hakemus tehdään säätiön verkkopalvelussa.

Verkkopalveluun

Webdesign by Codeart © 2020